Post, dieta Dąbrowskiej - I tydzień


10 kwietnia 2020
Rozpoczynam post dr Dąbrowskiej


1-3 dzień
Przez pierwsze dwa dni pojawia się ból głowy, jednak jest on do zniesienia. Chodzę głodna i jest mi zimno. Jest naprawdę trudno. Do południa mam opuchniętą twarz choć piję dużo wody. Od pierwszego dnia bardzo dobrze śpię. Ruch - 30 minutowy szybki marsz każdego dnia.

4-5 dzień
Chce mi się jeść i brakuje mi chleba. Natrętnie myślę o "normalnym jedzeniu". Czuję się jak dziecko, któremu zabrano ulubione zabawki. Pojawia się ogromny ból w lędźwiach, jakby korzonki. Nie mogę się schylać. Ból w ciągu dnia jest do zniesienia, jednak w nocy nie wiem jak się ułożyć. Poza tym czuję się dobrze i lekko. Mam sporo energii. Zimno mi wieczorami. Zupy kremy ratują :) Mam potworną ochotę na słodkie. Spałabym dobrze, gdyby nie budzący mnie ból kręgosłupa. Ruch - 30 minutowy szybki marsz każdego dnia.

6 dzień
Pierwszy dzień, gdy nie czuję głodu. Mam sporo energii i coraz większą ochotę na ruch. Biegać jednak nie mogę z powodu bólu kręgosłupa. Decyduję się na 40 minutowy szybki marsz. Przed spaniem intensywniej odczuwam ból w okolicach lędźwiowych. Gorący prysznic pomaga na ból i uczucie zimna. Śpię jak dziecko.

7 dzień
Czuję się dobrze i z przyjemnością wstaję o poranku. Mam dużo energii. Od rana jest mi zimno. Poza tym ok. Głodu nie odczuwam, ale i nie mam ochoty na jedzenie. Zastępuję posiłki kiszonkami, gorącym bulionem, ciepłym sokiem pomidorowym. Ból pleców odpuścił. Ruch - 30 minut szybkiego marszu.

I tydzień podsumowanie

Początek tygodnia był naprawdę trudny, lecz z każdym kolejnym dniem było łatwiej. Nie widzę większej różnicy w wyglądzie. Jednak samopoczucie fizyczno- psychiczne rewelacja! Jeszcze marznę. Dobry sposób na rozgrzanie? Gorąca kąpiel i bulion do picia. Zaczynam mieć ochotę na ruch, dlatego też w kolejnym tygodniu wprowadzam ćwiczenia.

Spadek wagi: 3 kg

Plusy +
dobry sen
uczucie lekkości
dobre samopoczucie psychiczne i fizyczne
wstaję wcześniej niż kiedykolwiek
widocznie mniejszy brzuch
spadek wagi motywuje do dalszego działania

Minusy -
brakuje chleba
ochota na słodkie
brak apetytu na warzywa pod koniec tygodnia
brak widocznych efektów nie działa motywująco


POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - II TYDZIEŃ
POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - III TYDZIEŃ
POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - IV TYDZIEŃ

Komentarze

  1. zacząć jak zacząć, ale wytrwać :P Szczególnie przy dzieciach co chwilę coś dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowywałaś się wcześniej do postu? Czy z dnia na dzień?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne