Post, Dieta Dąbrowskiej - IV tydzień



Tydzień IV

Przyjemność z dobrych nawyków

22-29 Dzień
Nie wiem, kiedy minął kolejny tydzień. Tym razem nie rozpisuję tygodnia na dni. Dlaczego? Bo działo się tylko dobrze. Dieta nie jest już dla mnie wyzwaniem, a stylem zdrowego odżywiania i sposobem na świetne samopoczucie fizyczne i psychiczne. Nie odczuwam żadnych dolegliwości i mam wrażenie, że mogłabym tak funkcjonować przez kolejne tygodnie. Dieta ma tyle zalet, że nie chce się przerywać postu Dąbrowskiej.

Ćwiczę więcej. Dwie godziny każdego dnia bez większego wysiłku. Rolki 60 min., bieg 30 min., szybki marsz 30 min. Mogę sobie na to pozwolić, gdyż nie odczuwam zmęczenia, a uprawianie sportu sprawia mi przyjemność. Nie twierdzę, że taki plan jest wzorcowy i z pewnością nie dla każdego będzie odpowiedni. Ja jednak wiele lat spędziłam na siłowni i powrót do formy dla mojego ciała okazał się dużo szybszy i łatwiejszy.


Tydzień IV podsumowanie
W tym tygodniu waga spadła nieznacznie, za to widzę duże zmiany w swoim wyglądzie. Samopoczucie na wielki plus. Nic dodać, nic ująć!

Spadek wagi w tym tygodniu: 2,1 kg
Spadek wagi od początku postu: 8,5 kg
Utrata w obwodach: od 0 do 2 cm


Plusy +
dobry sen
energia w ciągu dnia
dobre samopoczucie psychiczne i fizyczne
spokój wewnętrzny, optymizm i chęć do działania
zniknął cellulitis
twarz wyszczuplała, zniknęła opuchlizna
wyraźnie luźniejsze ubrania

Minusy -
pogorszenie stanu cery
tęsknota za chlebem – jestem wielką miłośniczką chleba!


Co dalej?
Stanęłam przed dylematem, kończyć czy skusić się jeszcze na 2 tygodnie. Jednak w związku z tym, że mam ochotę na mocniejsze treningi, nierozsądnym byłoby pozostać na diecie. Organizm potrzebuje budulca mięśni - z pewnością więcej kalorii, białka, witamin i niezbędnego, zdrowego oleju. Mam zamiar wprowadzić trening siłowy i naprawdę solidnie popracować nad sylwetką. Zatem kończę kochani po czterech tygodniach. Zostają dobre nawyki i dalsza praca nad formą.

POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - I TYDZIEŃ
POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - II TYDZIEŃ
POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - III TYDZIEŃ





Komentarze

  1. Gratuluję zapału i wytrwałości. Mam nadzieję, że starczy mi odwagi by się zdecydować na podobny krok. Pani posty mnie dopingują. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi brak motywacji...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne