Post, Dieta Dąbrowskiej - III tydzień



Tydzień III

Pełna energii!

15 Dzień
Spałam nie najlepiej. Z rana czuję się zmęczona i ciężko mi wstać. Pojawia się delikatny ból głowy. Uczucie zimna powróciło, jednak było to chwilowe. Jestem dziś rozdrażniona i mam nieodpartą ochotę na jajko na miękko. Zjedzenie szparagów na obiad przywraca mi dobre samopoczucie. Nie mam mocy na większy wysiłek, dlatego rezygnuję z ćwiczeń fizycznych.

16, 17 dzień
Dobry sen powrócił. Czuję się dobrze, aczkolwiek nie idzie to w parze z ochotą na trening. Decyduje się na spokojny spacer każdego dnia. Dbam o dietę i nawodnienie organizmu.

18 dzień
Samopoczucie na plus. Jestem pełna energii, którą z przyjemnością wykorzystuję na 40 minutową jazdę na rolkach. Postanawiam wprowadzić swój pierwszy plan treningowy - ćwiczenia modelujące brzuch i uda oraz "plank" po 20 sekund.

19, 20, 21 dzień
Hej ludzie! Chcecie się dobrze poczuć? Spróbujcie tej diety! Jest czad! :) Pełna wigoru i chęci do działania bez problemu biegam 30 minut dziennie i z przyjemnością realizuję założony plan treningowy. Trzymam się zasad diety. Jem regularnie i nie chodzę głodna. Nie wiem kiedy minął kolejny tydzień postu.


Tydzień III podsumowanie
To był dobry tydzień. Czuję się znakomicie. Mam zapał do działania i wielkie pokłady energii. Ćwiczenia sprawiają mi radość. Ba! Wszystko sprawia mi radość! Jak w każdym tygodniu zdarzył się kryzys, jednak był chwilowy i szybko minął. Efekty diety przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Spadek wagi nie jest wielki, jednak w tym tygodniu dostrzegam największy ubytek centymetrów w obwodach. Jestem z siebie dumna. Z radością rozpoczynam tydzień IV.

Spadek wagi: 1,9 kg
Spadek wagi od początku postu: 6,4 kg
Utrata w obwodach: od 0,5 do 4,5 cm


Plusy +
dobry sen
energia w ciągu dnia
dobre samopoczucie psychiczne i fizyczne
jestem spokojniejsza, pełna optymizmu i chęci do działania
zdecydowanie zmniejszył się cellulitis
widoczne efekty dają radość i motywują do kontynuowania postu

Minusy -
brakuje mi chleba
pogorszenie cery
sucha skóra

POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - I TYDZIEŃ
POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - II TYDZIEŃ
POST, DIETA DĄBROWSKIEJ - IV TYDZIEŃ




Komentarze

  1. 3 tygodnie to fantastyczny rezultat,a myślę,ze to nie koniec postu.Mam takie małe pragnienie przeprowadzić post dr Dąbrowskiej tylko i wyłącznie na sokach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem z siebie dumna. Dieta tylko na sokach? Jest wyzwanie. Gdyby się Tobie udało zapraszam do podzielenia się doświadczeniem. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne